Η παραγγελία σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους εξής τρόπους :

Μέσω της ηλεκτρονικής μας σελίδας www.gadget-shop.gr.
Επιλέξτε το προϊόν  που θέλετε και προσθέστέ το στο καλάθι αγορών (my basket) πατώντας την επιλογή "Προσθήκη στο Καλάθι". Αν θέλετε να πάρετε και άλλο προϊόν  κάνετε κλικ πάνω στην υπόδειξη "συνέχεια αγορών" και όταν έχετε επιλέξει τα προϊόντα που θέλετε κάνετε κλικ στην υπόδειξη "ολοκλήρωση". Στην συνέχεια θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε ένα προσωπικό λογαριασμό εάν δεν έχετε ήδη, ο οποίος θα ισχύει κάθε φορά που θα κάνετε είσοδο στην ιστοσελίδα μας. Θα σας χρησιμεύσει για πιο γρήγορες αγορές, στο να βλέπετε το ιστορικό των παραγγελιών σας αλλά και την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Αν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές δεν είναι το καλύτερο σας μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας με πιο απλούς τρόπους.

Τηλεφωνικά καλώντας μας στο 218 218 1418.

Με email στο [email protected].


Αποστολή παραγγελίας:

Η παραγγελία σας αποστέλλεται σε 1-3 εργάσιμες αναλόγως το προϊόν και τον φόρτο εργασίας. Η παράδοση θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ήμερα από την αποστολή. Για την Πελοπόννησο, (εκτός Πάτρας) την Ήπειρο (εκτός Ιωαννίνων και Άρτας) και τα Νησιά (εκτός Κέρκυρας) χρειάζονται 2 εργάσιμες ημέρες.

 

Επιστροφές προϊόντων


Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή να γίνει επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις :

Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δέκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη/τιμολόγιο πώλησης.  Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο για το κόστος επιστροφής του προϊόντος. 
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).


Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το  προϊόν που παραλάβατε  διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο  ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος  μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 218 218 1418 είτε με  email στο [email protected] για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή  αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.


Κινητά Τηλέφωνα - Tablets

Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής.


DOA κινητών 7 μέρες (ημερομηνία έκδοσης της Απόδειξης – Τιμολόγιο Αγοράς).

Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:

Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.

Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 218 218 1418


Οι όροι και οι προϋποθέσεις των συναλλαγών ισχύουν όπως φαίνονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας. Κάθε μεταβολή ισχύει από την στιγμή που ανακοινώνεται.