ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Όλες οι καλύψεις ισχύουν όλο το 24ωρο, παγκοσμίως.
Για την ισχύ της κάλυψης απαιτείται η συμπλήρωση και υπογραφή του παρόντος Πιστοποιητικού Ασφάλισης.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Δικαιούστε συμμετοχής στην ασφάλιση εάν :
• Είστε άνω των 18 ετών
• Εάν έχετε στη κυριότητά σας κινητό τηλέφωνο και/ή tablet καινούργιο ή αγορασμένο έως 1 μήνα πριν από την ένταξή σας
στο Πρόγραμμα Ασφάλισης.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Σκοπός του Ασφαλιστηρίου είναι να ασφαλίσει το κινητό τηλέφωνο / tablet σας από τους παρακάτω ασφαλισμένους
κινδύνους:
-Πυρκαγιά και κεραυνός
-Κλοπή / ληστεία
-Τυχαία θραύση κρυστάλλων (τυχαία θραύση οθόνης ή/και κρυστάλλου κινητού ή tablet)

ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ

ΚΑΛΥΨΗ: Η κατά περίπτωση παρεχόμενη ασφάλιση σύμφωνα με τους όρους και
προϋποθέσεις του Ασφαλιστηρίου Περιουσίας.


ΑΣΦΑΛΙΣΜΑ: Το ποσό που η Εταιρία καταβάλλει σε περίπτωση επέλευσης του
ασφαλιστικού κινδύνου


ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: Δικαιούχος της ασφαλιστικής αποζημίωσης ορίζεται ο κάθε ασφαλισμένος
(καταναλωτής / αγοραστής) που υπογράφει το παρόν Πιστοποιητικό
Ασφάλισης.


ΔΙΕΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ


Κλοπή / Ληστεία

Ο κίνδυνος της Κλοπής με Διάρρηξη ή Ληστείας παρέχεται με την προϋπόθεση υποβολής στη GENERALI επίσημων νόμιμων
εγγράφων από τις κατά τόπους Αρμόδιες Αρχές (π.χ. Αστυνομία). Σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλισμένου κινδύνου στο
εξωτερικό, τα προσκομιζόμενα έγγραφα από το εξωτερικό υποβάλλονται σε νόμιμη μετάφραση στην Ελληνική Γλώσσα.
- Κλοπή θεωρείται η μετά από διάρρηξη ή αναρρίχηση βίαιη είσοδος σε κλειστό και στεγασμένο χώρο ή η απόπειρα βίαιης
εισόδου με διάρρηξη ή αναρρίχηση με σκοπό την κλοπή -αφαίρεση ή καταστροφή ασφαλισμένων αντικειμένων ή πρόκληση
ζημιών, με την προϋπόθεση να υπάρχουν εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή εξόδου.
- Εξαιρούνται και δεν καλύπτονται οι ζημιές που θα προκαλέσει ο κλέπτης στον παραβιασμένο χώρο.
- Ληστεία θεωρείται η αφαίρεση των ασφαλισμένων αντικειμένων με χρήση βίας ή με απειλή χρήσης βίας κατά του
Ασφαλισμένου, με την προϋπόθεση ότι θα γίνει νόμιμη γραπτή αναγγελία του γεγονότος στις Αρμόδιες Αρχές δηλ. Ελληνική
Αστυνομία.
 Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων (Τυχαία Θραύση Οθόνης)
Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων καλύπτει την "Τυχαία Θραύση οθόνης ή/και κρυστάλλου κινητού ή tablet". Σε περίπτωση
επέλευσης του ασφαλισμένου κινδύνου και ζημίας, καλύπτεται το κόστος επισκευής με βάση τα νόμιμα τιμολόγια και σε
περίπτωση αποδεδειγμένης μη επισκευής, καλύπτεται η αντικατάσταση του ασφαλισμένου αντικειμένου με ανώτατο όριο
ευθύνης της GENERALI το ποσό της ασφαλισμένης του αξίας
 Νερά, καλύπτεται η ασφαλιζόμενη συσκευή για ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο εξαιρούνται ζημιές από εφίδρωση, ιδρώτα, ατμό. Διευκρινίζεται επίσης ότι η απώλεια του κινητού ή tablet και η μη ανεύρεση του εντός θάλασσας, λίμνης, ποταμού δεν καλύπτεται.
 Η κάλυψη ισχύει για ένα ζημιογόνο γεγονός, συνολικά για όλη την διάρκεια του ασφαλιστικού έτους και ανά κινητό / tablet.
 Δηλώνεται και συμφωνείται ότι το καταβληθέν ασφάλιστρο για το εν λόγω προϊόν είναι ελάχιστα καταβλητέο και μη επιστρεπτέο

 


ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Το Ανώτατο Ποσό Ασφάλισης ανέρχεται σε € 1.500,00 ανά ασφαλισμένο αντικείμενο.


ΒΑΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
Αξία αγοράς (σύμφωνα με τιμολόγιο/ απόδειξη) ως καινουργές.


ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ
Σε περίπτωση επέλευσης ζημίας, η αποζημίωση καταβάλλεται από την GENERALI στον ασφαλισμένο καταναλωτή /
αγοραστή, με τις εξής προϋποθέσεις:
- Υποβολή σχετικής Δήλωσης Ζημιάς στη GENERALI μέσα σε διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία της ζημίας:
- Αντίγραφο Τιμολογίου / Απόδειξης αγοράς
- Πρωτότυπο Τιμολόγιο επισκευής / αντικατάστασης για περιπτώσεις Θραύσης Οθόνης Κρυστάλλων
- Το παρόν Πιστοποιητικό Ασφάλισης
- Αντίγραφου δελτίου συμβάντος από τις Αρμόδιες Αρχές (Αστυνομία, Πυροσβεστική Υπηρεσία κλπ.). Η προϋπόθεση αυτή
δεν ισχύει σε περίπτωση ενεργοποίησης της κάλυψης Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων (Τυχαία Θραύση Οθόνης).


ΕΝΑΡΞΗ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΨΗΣ
Η ασφαλιστική σας κάλυψη έχει ισχύ από την ημερομηνία έκδοσης του πιστοποιητικού και για 12 μήνες με την προϋπόθεση ότι το αντικείμενο είναι καινούργιο ή αγορασμένο έως 1 μήνα πριν από την ένταξή σας στο Πρόγραμμα Ασφάλισης και έχει αγοραστεί αποκλειστικά εντός της χρονικής περιόδου από 06.12.2017 έως και 06.12.2018.


ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Έχετε δικαίωμα εναντίωσης στην ένταξη στη ασφάλιση με επιστολή που πρέπει να αποστείλετε αποκλειστικά και μόνο στα
κεντρικά γραφεία της GENERALI στην Αθήνα μέσα σε διάστημα ενός μήνα από την παραλαβή του παρόντος Πιστοποιητικού
Ασφάλισης. Δικαίωμα υπαναχώρησης έχετε εντός των πρώτων 14 ημερών από την παράδοση του Πιστοποιητικού Ασφάλισης
με επιστολή σας στα κεντρικά γραφεία της GENERALI στην Αθήνα


ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
Για την επίλυση κάθε διαφοράς που θα προκύψει από την ερμηνεία και εκτέλεση του Ασφαλιστηρίου Περιουσίας ορίζονται ως
αποκλειστικά αρμόδια τα Δικαστήρια της Αθήνας που εφαρμόζουν το Ελληνικό Δίκαιο.


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Η Generali Hellas ΑΑΕ θα χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα σας με την ιδιότητά της ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων (Data Controller). Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην παρακάτω διεύθυνση:

Ηλία Ηλιού 35-37 & Πυθέου

117 43 Αθήνα

Τηλέφωνο: 2108096100

e-mail: [email protected]

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία αναφορικά με την επεξεργασία των Προσωπικών σας Δεδομένων, εάν θέλετε να ασκήσετε οποιοδήποτε δικαίωμά σας, ή να υποβάλετε κάποιο παράπονο αναφορικά με τα Προσωπικά Δεδομένα σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) μας είτε τηλεφωνικά, είτε με επιστολή στη διεύθυνση της Generali με την ένδειξη Υπόψη Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων ή στο e-mail: [email protected].


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετικά με τους όρους του παρόντος Πιστοποιητικού παρακαλούμε όπως
επικοινωνήσετε με την εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ – Μεσίτες Ασφαλίσεων & Αντασφαλίσεων: Αμερικής 20, 106
71 Αθήνα, τηλ.: 210 3602226-9 και email: [email protected]


ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ
H αναγγελία ζημιάς και η αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται απευθείας στην GENERALI:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Τηλ.: 210 8096100 Email: [email protected]